FAQ

Hier vindt u antwoord op de meest gestelde vragen over ons en onze service. Vindt u niet wat u zoekt? Stel u vraag via ons contactformulier of mail ons op het e-mail adres info@dranken.be.

We helpen je met veel plezier verder!

    Bestellen

  • Wordt mijn bestelling bevestigd?

    Na elke bestelling ontvangt u een orderbevestiging per e-mail.

  • Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

    We hanteren een levetermijn van 1 dag indien uw bestelling wordt geplaatst op een weekdag. Indien u een bestelling plaatst in het weekend, wordt uw pakket maandag verzonden en kan u de levering op dinsdag verwachten.

    We streven er steeds naar deze levertermijnen na te komen. Uiteraard kan het voorvallen dat uw pakket vertraging oploopt omwille van onvoorziene omstandigheden. Hoewel Shopdeal al het mogelijk doet om uw pakket tijdig geleverd te krijgen, zijn we niet verantwoordelijk voor enige vertraging.

  • Kan je op eenzelfde dag meerdere bestellingen plaatsen?

    U kan perfect meerdere bestellingen per dag plaatsen. Elke bestelling zal wel apart worden behandeld en verwerkt. Het kan dus zijn dat indien u bijv. 3 bestellingen plaatst op 1 dag deze in 3 verschillende dozen worden beleverd. Per aparte bestelling zullen er verzendkosten worden aangerekend, afhankelijk van waarde bestelling en locatie van verzending, de aparte bestellingen kunnen dus niet meer gecummuleerd worden voor korting van verzendkosten.

  • Kan ik een enkele fles bestellen?

    Dit is perfect mogelijk.

  • Ik heb een bestelling geplaatst, maar heb geen orderbevestiging ontvangen?

    Nadat u uw bestelling heeft afgerekend, ontvangt u binnen enkele minuten een orderbevestiging in het door u opgegeven e-mail adres. Indien u deze niet heeft ontvangen, gelieve eerst even te kijken in het vakje ‘ongewenste e-mail of Spam’. Als u eveneens daar geen orderbevestiging heeft ontvangen gelieve even contact op te nemen via e-mail op het adres info@dranken.be.

  • Tot hoe laat kan ik bestellen?

    U kan ten allen tijde bestellingen doorgeven. Echter zal uw bestellingen worden opgestuurd volgens de eerder meegedeelde levertermijnen.

  • Kan ik een extra korting krijgen indien ik een grote hoeveelheid bestel?

    De prijzen van SHOPDEAL zijn steeds zodanig concurrentieel ingesteld dat er geen extra kortingen worden toegekend bij grotere aantallen.

  • Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?

    De prijzen die worden geafficheerd op de website zijn steeds inclusief BTW, exclusief eventuele verzendkosten.

  • Welk moet ik ondernemen als ik een artikel niet kan terugvinden op de website?

    Indien het gezochte artikel niet beschikbaar is op de website zal deze allicht niet bij ons op stock liggen. U kan echter wel steeds mailen naar info@dranken.be met de vraag of we het eventueel op stock voor u kunnen nemen.

  • Wat betekend de status: “beperkte voorraad”?

    Sommige producten hebben maar een beperkte voorraad. Denk bijv. aan wijnen van een bepaald jaar. Indien er maar een beperkt aantal flessen van dit artikel beschikbaar is, zal dit op de website geafficheerd worden. Indien u meer flessen besteld dan we op stock hebben zal u hiervan op de hoogte worden gesteld.

  • Wat gebeurt er indien er een besteld artikel niet geleverd wordt.

    Indien u een bestelling heeft geplaatst maar een deel van de bestelling is niet mee geleverd kan u steeds contact opnemen via het mailadres info@dranken.be. Bestelde/ betaalde goederen die voor 1 of andere reden toch niet op stock liggen worden steeds nageleverd of terugbetaald. De klant zal hier steeds vooraf van op de hoogte worden gesteld.

  • Worden de flessen in hun orginele verpakking verstuurd zoals bijv. geschenkverpakkingen?

    SHOPDEAL zal steeds trachten de flessen zo orgineel mogelijk te versturen. Echter moeten de flessen worden verpakt in een verstevigde doos zodat de flessen tijdens het verzendingsproces niet beschadigd geraken. Hier kan het dus zijn dat de flessen alvorens de verzending uit hun geschenkverpakking gehaald worden. Op de website zal in dit geval duidelijk alleen de fles geafficheerd staan. Als er toch op de website toch communicatie wordt gegeven omtrent bepaalde verpakkingen, dan zal deze zoals gecommuniceerd bij u thuis worden beleverd. U kan bij twijfel altijd voor u bestelling contact opnemen via het mailadres info@dranken.be voor uitsluitsel.

  • Welke betalingsmogelijkheden zijn er op SHOPDEAL?

    U kan betalen via:

    • Overschrijving per bank
    • Bancontact/ Mistercash
    • Giftcard

  • Wat is het bankrekeningnummer van SHOPDEAL

    U kan betalen op het rekeningnummer BE66 3631 2193 9043 met BIC-nummer BBRUBEBB.

  • Ontang ik een factuur?

    Nadat de bestelling is afgerond, zal u per mail u factuur ontvangen. Indien u deze niet heeft ontvangen, gelieve even te kijken bij ‘ongewenste mail’ of anders contact op te nemen via het mailadres info@dranken.be.

  • In welke landen levert SHOPDEAL

    SHOPDEAL levert momenteel enkel in België.

  • Wie bezorgt de bestellingen van SHOPDEAL

    De goederen worden verzonden door bpost. Bij ontvangst zal de postbode vragen om de goederen voor ontvangst af te tekenen. Indien er niemand aanwezig is zullen de goederen worden afgezet bij het dichtstbijzijnde ophaalpunt.

  • Kan ik mijn bestelling afhalen?

    Voor afhalingen kan u steeds contact opnemen via het mailadres info@dranken.be

  • Kan ik mijn bestelling terugsturen?

    Alle goederen die zijn aangekocht bij SHOPDEAL mogen binnen een periode van 14 dagen teruggezonden worden zonder dat hier een reden voor wordt opgegeven. Belangrijk is dat de teruggezonden goederen in dezelfde staat terugkeren als oorspronkelijk verzonden. Dit wil zeggen dat de goederen niet beschadigd mogen zijn of niet deels geconsummeerd mogen zijn.

  • Naar waar moet ik mijn bestelling terugsturen?

    Pareinpark 29 b3, 9120 Beveren